فروش تجهیزات شبکه و کامپیوتر

بهترین مکان قرارگیری مودم اینترنت ثابت td-lte

در این مطلب آموزشی که در خصوص بررسی بهترین مکان برای قرارگیری مودم های تی دی ال تی ای ( td-lte )   تا بهترین کیفیت و سرعت را دریافت کنیم .

بهترین محل برای مودم های td-lte برای افزایش سرعت:

شما اول باید بررسی کنید که آیا اصلا تحت پوشش شبکه اینترنت ثابت td-lte  قرار دارید یا نه .بعد از اینکه مودم را پس از بررسی تحت پوشش تهیه کردید.
باید به صورت درست، سیمکارت در مودم قرار دهید و برای استفاده اولین بار از مودم بهتر است یکبار آن را به تنظیمات کارخانه برگردانید و کلا از برق جدا کنید و وصل کنید و حالا تنظیمات دلخواه خود را مانند:تغییر نام و رمز مودم و سایر موارد یا اصطلاحا کانفیگ شخصی خودتونو اعمال کنید.

یکبار مودم را خاموش روشن کنید و شروع به استفاده کنید.

مودم در تمام خونه که هر کجا پریز برق داره امتحان کنید البته این کار را در ساعات مختلف شبانه روز تست کنید چرا که نتایج متفاوتی معمولا حاصل میشه .
 هر کجا مودم را قرار می دهید سعی کنید یا در کنار پنجره باشه یا رو در رو پنجره باشه تا این سیگنال هایی که از پنجره وارد خونه شما میشه مستقیم به مودم برسه و این وسط هرچه خالی تر باشه بهتره ، دوستان مودم td lte  واقعا  مکان قرارگیریش خیلی مهم هست یعنی این مودم ها هر چه راحت تر و بهتر سیگنال های ارسالی از دکل ها را دریافت کنند ، به همون نسبت کیفیت و سرعت و حتی پایداری اینترنت شما بهتر است .
مودم را صد در صد در مکان های بالاتر از هر چیزی قرار دهید.مثلا: روی میز ها , روی یخچال ,کمد ها و…
همه این ها را باید تست بگیرید تا بهترین نقطه برای قرار دادن مودم td_lte  را پیدا کنید.
پس در واقع  یعنی یا مودم را کنار پنجره و یا در وسط خونه در ارتباط مستقیم با پنجره قرار دهید حالا هر چقدرهم پنجره بیشتر و بزرگ تر بهتر است .
از نکات دیگه در جهت بهبود وضعیت آنتن دهی و سرعت اینترنت ثابت شما اینکه سعی کنید مودم را تا حد امکان در کنار وسایلی مثل تلوزیون , گیرنده دیجیتال , مایکروویو, تلفن بیسیم و… که ممکن هست تداخل سیگنالی و فرکانسی پیش آید قرار ندهید.
دوستان توجه کنید در پنل مودم شما یکسری گزینه ها وجود داره که به شما اعلام میکنه که مثلا سیگنال ها را با چه کیفیت و قدرتی دریافت میکنید.
و سایر اطلاعات که این تنظیمات در هر مودمی متفاوت هست و شما می توانید از پشتیبانی شرکتی که از آنها اینترنت ثابت تهیه کردید این موارد را جویا شوید.
(اگر مطلب را مفید دونستید برای ما نظراتتون رو بگذارید و وبسایت مارو به دوستانتون هم معرفی کنید)
موفق باشید
, , , , ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

error: فقط خوندن حلاله! :)