هنگ کردن ویندوز

کامپیوتر به طور مداوم هنگ می کند

رایانه ها دستگاه های پیچیده ای هستند که چندین فرآیند را مدیریت می کنند بدون اینکه حتی آنها را ببینید.این پیچیدگی گاهی اوقات می تواند باعث شود کامپیوتر شما نسبت به اقدامات شما هنگ کند یا جواب ندهد.
90% اوقات شما می توانید با راه اندازی مجدد سیستم کار خود را راه بیاندازید. در صورت بروز هنگ کردن مداوم ، این می تواند نشانه عدم حافظه کافی سیستم ، خطاهای رجیستری ، فایل های خراب یا حتی جاسوس افزار باشد.
شما باید هر یک از این موارد احتمالی را یک به یک بررسی کنید تا مشکل برطرف شود.در صورت انجام بررسی های سیستم ، به شما می گویم که آیا حافظه کافی در سیستم خود برای برنامه هایی که استفاده می کنید ندارید؟
برنامه های آنتی ویروس می توانند یک بررسی کامل تر انجام دهند.
آنها می توانند ببینند که آیا منابع سیستم شما تحت تأثیر عفونت های ویروسی و خطاهای رجیستری قرار گرفته است یا خیر.آنها به شما در اصلاح آنها نیز کمک خواهند کرد.
مورد دیگری که در مورد هنگ کردن کامپیوتر باید چک کنید سرعت و سلامت فن های CPU و کارت گرافیک هست. البته کارت گرافیک های جدید اکثرا دیگه فن ندارن و فلز اونها از آلیاژی هست که در هوای عادی هم خنک نگه میدارد.اما فن CPU رو چک کنید که در صورت خراب بودن ، باعث داغ شدن آنی CPU می شود و سیستم هنگ میکند.
(اگر مطلب را مفید دونستید برای ما نظراتتون رو بگذارید و وبسایت مارو به دوستانتون هم معرفی کنید)
موفق باشید
, ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

error: فقط خوندن حلاله! :)